
Hallo allemaal,
Ik ben Mohammad en zit in JO10-3. De naam van mijn trainer is Sander. Ik zit op Basisschool De Muldershof, in groep 5.
Ik ben heel benieuwd hoe Sparta'25-1 het gaat doen aanstaande zondag.
Mijn lievelingsclub is Sparta'25, en weet je waarom? Omdat mij trainers heel lief zijn!
Groetjes, Mohammad