• Pupil van de week - Mohammad Malek Fahim

  • Hallo allemaal,

    Ik ben Mohammad en zit in JO10-3. De naam van mijn trainer is Sander. Ik zit op Basisschool De Muldershof, in groep 5. 

    Ik ben heel benieuwd hoe Sparta'25-1 het gaat doen aanstaande zondag.

    Mijn lievelingsclub is Sparta'25, en weet je waarom? Omdat mij trainers heel lief zijn!

    Groetjes, Mohammad